TILAAMINEN JA MAKSAMINEN
Tilaaminen on vaivatonta, nopeaa ja helppoa, tilauksen voi tehdä suoraan verkkokaupastamme tai soittamalla asiakaspalveluun. Aukioloajat ovat arkisin klo 9:00 – 17:00.
Tilaaminen verkosta
Rekisteröidy ja luo oma tili verkkokaupan sivuilla (www.ollikainen.fi)
Tilaaminen voi tapahtua myös ilman rekisteröintiä.
Tilaamalla uutiskirjeemme varmistat sen, että saat aina ensimmäisten joukossa tietoja uusista tulevista tuotteista ja parhaat tarjoukset.
Verkossa voit valita juuri itsellesi sopivimman maksutavan.
Tilausvahvistus
Toimitamme onnistuneesta tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä. Asiakas saa myös ilmoituksen ja
paketin seurantatunnuksen sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä, kun tilauksesi on lähetetty.
Tilausten seuranta
Kun asiakas on luonut itselleen asiakastilin, hän voi helposti seurata toimituksia omalta sivultaan: jokaisen toimituksen yhteydessä lähetykselle kirjautuu seurantanumero, jonka avulla on helppo seurata tilauksen kulkua Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin sivuilla.
Toisinaan joudumme lähettämään samalla tilauksella olevat tuotteet ns. monipakettilähetyksenä, eli tuotteet toimitetaan omilla seurantakoodeillaan. Tässä tapauksessa toimituskuluja ei tarvitse maksaa kuin kerran.
Saat jokaisesta lähetyksestä seurantakoodin, jolla voit seurata kunkin lähetyksen kulkua. Jos toimitustavaksi on valittu kotiinkuljetus, pitää tarkempi toimitusajankohta sopia Postin kanssa jokaisen seurantakoodin kohdalla erikseen. Posti lähettää tekstiviestin, jonka kautta saat valittua sinulle parhaiten sopivan aika-ikkunan toimitukselle.
Asiakastietojen päivittäminen
Omat asiakastiedot kannattaa aina pitää ajan tasalla, ne voi helposti päivittää omalla asiakastili -sivulla.